Expedicion Spiti Valley 2008Expedicion Spiti Valley 2008

Tuesday 3 de March de 2009, 10:57:41
Acte de Cloenda del programa Dona i Esports de Muntanya de la FEEC 2008-2009
Tipo de Entrada: CUADERNO

De nuevo presentamos la proyección del video de esta expedición:

El proper Dijous 12 de Març 2009 al Centre Catòlic de Sants http://www.ccsants.org/ de Barcelona, a les 19PM, tindrà lloc l’ acte de Cloenda del programa Dona i Esports de Muntanya de la FEEC 2008-2009.

Esperem que em gaudiu i que aneu participant de les noves iniciatives de la Comissió Dona i Esports de Muntanya de la FEEC.

Es prega puntualitat als/les assistents. L’ acte està obert a tothom, en especial a les noies que han participat en els cursos de formació del programa.

Es prega puntualitat als/les assistents per tal d’ agilitzar el funcionament de l’ event. Us adjuntem el programa de la cloenda.

Laura Samsó

Coordinadora del Programa Dona i Esports FEEC

PROGRAMA CLOENDA DiEM FEEC 2009

Les noies que han participat a les diferents activitats formatives del programa Dona i Esport 08-09 cal que CONFIRMIN prèviament la seva assistència a l’ Acte per a la entrega de documentació (CD) que es farà al final de l’ Acte.

19 h Lleuger pica-pica a càrrec de la Comissió Dona i Esport FEEC.

19.30h Entrada a la sala de conferències.

19.45h - 20.15h Inauguració de la Cloenda DiEM 08-09.

Valoració del programa DiEM a càrrec del Sr. Anton Fontdevila, President de la Federació d’ Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), de la Sra. M. José Bilbao, responsable del Gabinet de Gènere del Consell Català de l ‘ Esport, el Sr. Vicenç Sànchez, responsable de formació de la Escola Catalana d’ Alta Muntanya (ECAM) i de la Sra. Laura Samsó, responsable de la Comissió Dona i Esport de la FEEC.

Presentació de les dates del programa formatiu Dona i Esport 2009-2010.

20.15h-20.45h Les Entitats i les seves noies, les protagonistes.

1. Conferència a càrrec de Nuria Freixas Rojas

Títol: Curs Escalada Dona i Esports de Muntanya FEEC 08-09.

Durada: 10 min.

1. Conferència a càrrec de Irene Artuñedo Zamorano

Títol: Expedició Spiti Valley 2008 - Ascensió al cim verge Pic Sense Nom (6.011 m, Himalaia).
Menció Especial d’ Activitats d’ Alt Nivell FEEC

Durada: 20 min

20.45h-21.35h Conferència a càrrec de la alpinista Ester Sabadell.

Títol: El Món Màgic de les Muntanyes

Als 23 anys Ester Sabadell va tenir l’oportunitat de formar part d’una expedició al Hidden Peak, muntanya del Karakorum de 8068 metres. No van aconseguir cim, però va ser el principi d’un llarg camí.  Un camí que l’ha portat a poder trepitjar el sostre de tres muntanyes de més de 8000 metres, El Nanga Parbat, el Broad Peak i el Manaslú. Però pel camí hi ha hagut moltes llàgrimes, molt dolors, també moltes alegries i molts somnis fets realitats. Als 25 anys s’incorpora a l’equip del programa de TVE d’ â€Al Filo de lo imposible†i em ells aconsegueix filmar i realitzar l’escalada de la integral de Peuterey.

A traves de fotografies, vídeos i músic l’Ester ens explicarà un viatge a les altes muntanyes, als deserts, a l’Antàrtida, un viatge al passat, amb personatges com Ernest Shackleton, com Hermann Bulh,  un viatge ple de motivació i de superació personal, però sobretot serà un viatge personal a la vida, un viatge de sentiments i emocions.

21.40h Tancament de l’ Acte.

21.50h Entrega de la documentació Dona i Esport 08-09, prèvia confirmació.

Les persones que hàgin participat en el programa que no puguin acudir a la Cloenda i que desitgin la documentació (CD), cal que es posin en contacte amb la FEEC o escriure a donaiesport@feec.cat per tal de deixar-la preparada per a que es pugui passar a recollir a la seu de la federació.

Els obsequis estan limitats al nombre d’assistents a l’Acte de Cloenda.

Wednesday 3 de December de 2008, 21:52:11
Mención en la FEEC
Tipo de Entrada: CUADERNO | 4 Comentarios

Menció especial

La Comissió va decidir fer un reconeixement especial a Irene Artuñedo i David Oliveras per l´Expedició Spiti Valley 2008, en que van ascendir el cim verge Pic Sense Nom, de 6.011 m (Himàlaia), una zona desconeguda de l’Himàlaia, per la innovació i exploració que comporta.

Decir que muchisimas gracias a todos por vuestro apoyo a lo largo de la preparación y en el transcurso del proyecto